Известие

Collapse
No announcement yet.

Предстояща покупка на 166-ца

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Колеги като всеки запален по марката мисля че е време да взема още една 166-ца,но този път искам двуглава ламя имам си JTD и съм доволен,искам нещо друго и затова искам помощ е мнения за колата от обявата.Поздрави.
    http://www.cars.bg/c352534

    Comment


    • Ухаа....яка шукар бибитка.Мнение нямам за тая...но ме кефи...аз бих я грабнал....ама вече си имам още една ламя 5.7 V8

      Comment


      • Май е форумна, до скоро в раздел "продава" имаше подобна суперка, цвят бордо.

        Comment


        • СУПЕР Е

          Comment


          • Посети си джи-пи-то,ако ти откаже рецепта ще ти дам от моите лекарства.

            Да не пишеш под въздействието на разни прахчета?
            Или си тръгнал към жълтото заведение?


            П.П. мислех че съм единствения полу-вдлъбнат олигофрен с две,бяха три ама едната замина към вечните ловни полетата на надин.
            Не ми взимай титлата
            Last edited by Linkestis; d.m.y г., 23:13.
            sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

            Comment


            • ЛоБни колега, лоБни

              Само да му кажа на колегата тръгнал от JTD, към 3.0 - да по-приятна е за каране, но не очаквай да върви много повече (тоест върви), но никога няма да имаш въртящият момент на турбото, с който така добре си свикнал

              Някой да не каже, че лобирам за дизела :P Ни най-малко, само бензинки карам, но казвам, защото съм виждал дсоста хора скачащи от турбо дизел на голям бензин и после разбират, че очакванията им се разминават с реалността.
              Last edited by duronman; d.m.y г., 23:38.
              Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

              Comment


              • Първоначално публикувано от duronman Покажи съобщение
                ЛоБни колега, лоБни

                Само да му кажа на колегата тръгнал от JTD, към 3.0 - да по-приятна е за каране, но не очаквай да върви много повече (тоест върви), но никога няма да имаш въртящият момент на турбото, с който така добре си свикнал

                Някой да не каже, че лобирам за дизела :P Ни най-малко, само бензинки карам, но казвам, защото съм виждал хора скачащи от турбо дизел на голям бензин и после разбират, че очакванията им се разминават с реалността.
                това си е така, турбото си е турбо, наскоро катерейки височините по магистралата гледах как другите издъхват, а моята летеше като луда нагоре
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • Карал съм май всички мотори на 166 и дизелът (особено чипнат) дава най-много тяга. Но 3.0 с ръчни скорости звучи и върви също прекрасно. 3.0 (за разлика от моят 2.5) има добър въртящ момент и в ниските. При 2.5 това е голямата болка, че кривата на въртящия е зле в ниските обороти.
                  Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от duronman Покажи съобщение
                    Карал съм май всички мотори на 166 и дизелът (особено чипнат) дава най-много тяга. Но 3.0 с ръчни скорости звучи и върви също прекрасно. 3.0 (за разлика от моят 2.5) има добър въртящ момент и в ниските. При 2.5 това е голямата болка, че кривата на въртящия е зле в ниските обороти.
                    Глупости колега ако сравняваш с 2.5 може и да е -нищо лично

                    Comment


                    • Кое по-точно от четирите твърдения на колегата е "глупости" ?
                      ...
                      155 1,6 TS 16V `96
                      166 2,4 JTD `99
                      147 1,9 JTDm 8V `07

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от duronman Покажи съобщение
                        Карал съм май всички мотори на 166 и дизелът (особено чипнат) дава най-много тяга. Но 3.0 с ръчни скорости звучи и върви също прекрасно. 3.0 (за разлика от моят 2.5) има добър въртящ момент и в ниските. При 2.5 това е голямата болка, че кривата на въртящия е зле в ниските обороти.
                        Първоначално публикувано от endeavour Покажи съобщение
                        Кое по-точно от четирите твърдения на колегата е "глупости" ?
                        Грешката е моя

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от duronman Покажи съобщение
                          ЛоБни колега, лоБни

                          Само да му кажа на колегата тръгнал от JTD, към 3.0 - да по-приятна е за каране, но не очаквай да върви много повече (тоест върви), но никога няма да имаш въртящият момент на турбото, с който така добре си свикнал

                          Някой да не каже, че лобирам за дизела :P Ни най-малко, само бензинки карам, но казвам, защото съм виждал дсоста хора скачащи от турбо дизел на голям бензин и после разбират, че очакванията им се разминават с реалността.
                          Ми щом се кефиш на ефекта от турбото, и обичаш мириса на бензин си взимаш бензинка с турбо.
                          Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                          Opel Astra J
                          ex:
                          Alfa Romeo 164 2.5TD
                          Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                          Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                            това си е така, турбото си е турбо, наскоро катерейки височините по магистралата гледах как другите издъхват, а моята летеше като луда нагоре
                            Ти да не си се движил в насрещното платно?


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • Имал съм доста JTD-та и мога да кажа,че са много по проблемни от бензинките,а и немисля,че повече върви от 3000-бензин

                              Comment


                              • За да имаш една 166- ца, трябва да си фен. За да имаш две, трябва да си богат. За да имаш три, трябва да си тъп.

                                Comment

                                Working...
                                X